TVXQ/DBSK länge sedan

aaa det var länge sedan jag l på dem^^sedan jag börja med GACKT-sama så har jag inte lyssnat på dem så mycket. hahaha och innan GACKT-sama så var jag helt galen i dem de står till och med in graverat i min ipod t att jag är gillar dem ^^' hahaha

men nu sitter jag och lyssnar på deras låtar igen ^_^hade förresten en TVXQ dag då jag lyssna på deras låtar på rasten hahaha massa minnen kom till mig om hur jag brukade iia över kim-oppa hahaha men han var så snygg sedan klippte han sig så att han såg ut som hmmm en chokladpralin i håret ni vet en sådan där med snurr i mitten och de sjöng nästan bara lugna låtar ett tag och jag vill ha fart !  ok jag bara älskade den lugna låten doushite kimi wo suki natte shimattandarou (Why Did I Fall In Love With You) snyft gråter bara av att skriva de orden den var sååå snyyyyyft T^T  kan den utatill nu hehe

 

 

 

men för er som gillar tvxq så kommer det den 24 mars en ny låt vid namn toki wo tomete hmmmm tror det betyder tiden stannar( eller om man översätter det direkt klockan stannar)   den går att lyssna på yt men då med LQ


Kommentarer
Postat av: markus

sv. yee Onch är så KAWAII!!!

2010-03-01 @ 20:06:33
URL: http://xmackanx.blogg.se/
Postat av: chiaki

sv. haha det tar ett tag att lära sej, men sen är det inte såå svårt.. ^^

jag skulle vilja lära mej fler ord.. och grammatiken förstås!^^

2010-03-01 @ 20:13:45
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0