smile och bli blind

Gahaaaa ototo håller på att ta bild på mig non stop och inga bra (han tar den bara för att vara elak det vet man när han nästan trycker kameran i ansiktet på en) och med full blixt så att jag nu ser ljusfläckar. Det är väldigt jobbigt höll på att snubbla när jag gick iväg pga att jag inte såg något.

Och pappa fattar inte att jag blir sur över att ha en kamera framför näsan och han blir arg på mig . det sluta med att han kastar en bok på mig och att jag går upp på mitt rum. haaaaa så nu sitter jag på mitt rum och spelar  jesus av GACKT hehehe älskar den låten den spelar jag bara när jag är arg eller sur ok nästan bara då. men det är så skönt att bara vråla med i sången XD även om halsen gör ont efter det ^^’

 

Men om jag ska vara ärlig så hatar jag när folk tar bild på mig utan att jag har sagt att de får det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0