att läsa

Har sovit nästan hela dagen och bara tagit lugnt. Det var länge sedan som jag hade så här ont i halsen. Det är lite läbbigt att en förkylning bara kan komma över en så där.

Hitta en bok som är skriven på kinesiska och efter som jag har för LÄNGE SEDAN pluggat och för ÄNNU LÄNGRE SEDAN kunnat det så försökte jag läsa det ^^’……………. Jaa ock det gick ju INTE hehehe. Så jag hoppa till att läsa  fool’s mate en tidning på japanska ……hahah och det gick inte heller så bra så till slut börja jag helt läsa på engelska ^_^

 

Aaa måste lära mig japanska !

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cyborg

Kan du kinsiska? :o



Va tråkigt att du missade bild lektionen :´(

2010-03-05 @ 16:16:48
URL: http://mynameiszakuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0