vikarier i skola och snö

Naaa när jag tog med mig min dator till skolan så var det hela tiden två killar som skulle peta och ta på den. Jaja hur som helst så har jag varit så grymt trött hela dagen. Har kunnat vara vaken bara tack vare min ipod och gackts röst ^_^  oo juste vi hade vikarie och oj jag t synd om honom alla tracka honom som tusan de la till och med snö på hans stol! Det gick lite långt men det var lite vikariens egna fel jag mena hallå man blir trött på att hela tiden bli tilltalad som om vi var idioter! Och hela tiden få höra att andra är bättre ( har haft honom flera gånger förut)


Kommentarer
Postat av: sofie

så är det ju alltid när man har vikarie, iaf i vår klass.



kram =)

2010-02-24 @ 16:23:44
URL: http://septembersofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0