sova

ska egentligen sova men heheheh orkar inte det XD istället så kolla jag på en film som heter tenshi no tamago (angel's egg) och måste säga att den var veckligen knepig att förstå^^' den var helt enkelt ..... jaaaa .... hmmmm

 

nu har jag just läst klart boken felidae.... måste säga att jag nog inte vill läsa om den de var helatiden brutala mord och det var lite äckligt och läskigt fast allt var ur en katts perspektiv.... btw katt så funderar jag på att skaffa en ^_^ en russian blue katt^_^först tänkte jag på hund men........ ja jag vet ännu inte vad det blir men det lutar nog mest till katt pga att både mamma och pappa älskar katter. själv har jag inget imot dem hehe älskar dem med det är bara att jag är lite överkänslig mot dem eller är jag allergisk. men russian blue går tydligen att ha även om man är överkänslig. ..... jag vet inte vad jag hoppas på ^_^'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ;D Allt bra idag?

2010-03-01 @ 16:01:06
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0