snö snö vit snö vita blodkroppar ?

Yeeey musik prov avklarat ^_^ men jag har ingen aning om hur det gick ^^’ i alla fall så ville jag säga en sak om snö…..

Kan det vara så att moder  jord  har bestämt att försöka reducera lite strålning med alla snö…… det var bara en ide jag fick när jag var i skolan och tittade ut och såg hur ljust allt är. Snön och isen reflekterar ju en hel del strålning ….och samtidigt som jag såg det pluggade jag om kroppen så det satte igång tankarna om att jordens immunförsvar började startas igång ^_^ eller något sånt jaaa jag har ingen aning vad jag svamlar om hehehe det går säkert inte ens att förstå så sorry alla ni som läser detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0