idag är idag

Aaa skolan är nog det jobbigaste jag vet och imorgon är det nationella prov på svensk del A. Ja ja det ,det finns inte mycket att göra åt den saken. Aaa jag blir lite arg på min lille bror han ska veta allt. Tex nu när han prata med sin kompis på telefon så hörde han tydligen något och då fråga han genas om de bråka och varför de bråka m.m. aaa han måste lära sig att man måste låta folk ha lite privat liv. Som igår så fort jag reste på mig så sprang han efter för att kolla och fråga vad jag gjorde till och med när jag gick på toa! =_= han är så jämt det är lite irriterande att hela tiden få höra

”vart ska du?” ”vad ska du göra nu?” ”vad ska du göra efter det?”

hela tiden haaaaaa. Jaja hur som hels så blev jag väldigt nöjd med min dag^_^ fick vg på ett matte prov som jag trodde att jag skulle behöva göra omprov på. Sedan sp fick jag sluta en lektion 20 tidigare och så såg jag på film hela eftermiddagen ^_^ och så gyma jag hehehe det var riktigt härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0