hejsan oro

 

Aaaaa jag hade ingen oro för det svenska nationella provet förrän mamma och pappa vid maten började fråga ut mig skit vilken press jag kände. Och så klart så blir min lillebror uttråkad av att de bara pratar med mig och om tråkiga saker så han börjar sparka mig under bordet. Till slut gick han iväg.

Jag ville själv gå men nej då. De sa inte att jag inte fick gå men det var något i blickarna som betydde att de ville att jag skulle stanna kvar för att de inte var klara med mig.

När jag äntligen får gå så är jag ju sur och arg och går in till mitt rum där jag sätter igång cd spelare på hög volym (har rummet ovanför köket så jag hör hur mamma går på även när jag inte är där) det blev låtar som in the end av linking part ,jesus,flower, Metamorphoze och White Eyes av GACKT, några tokio hotel låtar och som avslutning låten high school never ends.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0