förra veckan

Jooo glömde att skri

va några saker förra veckan ^_^  så här är de

 

Vi börjar med helgen då jag fira det kinesiska nyåret med några anda och kinesisk mat och sushi avsluta allt med  det röda kuvertet med lyckopengen och en lyckokaka.

Sednare under veckan så åt vi ett ben och en klo från en kungskrabba köpt i globen  (stora saker men de smaka inte så mycket)  jag förvånade mig själv genom att lyckas bryta upp klon med bara händerna !!! hahaha det knakade som tusan dock var det nog mer från klon än från mina händer. Jag upptäckte också hur vasse de kan vara när jag skar mig.  Oo just det jag hittade svart flingsalt ^_^hehe skit coolt kosta ca 49 kr ^_^.

Sedan så var jag under veckan på fokis blogg träff hehehe men var tvungen att gå snabbt frös för mycket.  Hehe det var så många där att man inte kom in i butiken och knappt såg foki ^^ hehe

 

Och så under veckan så satte jag upp mina 2 gackt posters som jag fick med två tidningar ^_^

Jo fick också tre anime  här är två av den det är Hayao Miyazaki ( har gjort totoro,ponyo, spirited away m.m) som har skapat dem ^_^ den andra heter om du lyssnar noga whisper of the heart. Har bara sett om du lyssnar noga whisper of the heart och Nausicaä från vindarnas dal

 

gilla den här klubban ^_^-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0