hihi bra dag i dag ^_^

Hoppas på att jag kan gå på FOKI-SANS  läsarträffen på söndag! ♥

Tid: 12:30 – 16:00
Plats: Cocoo, Renstiernasgatan 15, Södermalm.

 

^_^ och gör mig i ordning för att fira ett lite för tidigt kinesiskt ny år med några bekanta på en restaurang ^_^ hehehe ska ha röda kläder på mig efter som det typ är en tradition att ha något rött på sig då ^_^och så ska jag ha mitt zodiak armband ^^_ och ett armband som jag köpte när jag var i kina. Om jag inte hade vuxit ur den skulle jag ha tagit min siden klänning som jag köpte i kina hehehe men var där för typ 4 år sedan så såklart att den är för liten nu ^_^.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Liza

Nice! Jag har också ett sånt armband! :D

2010-02-15 @ 14:35:42
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0