Damare!

Haaaaa äntligen hemma från en jobbig skol dag och det första jag får höra är inte välkommen hem utan

 

(^_^)oo Städa ditt rum

och jag bara  (=_=’) …………

 

ooo(=@=)oo.

NANDESKA!!!!!! URUSAII!!!! USO DA NE !!!!!!!!! BAKA OKASAN BAKA OTOSAN!!!!!!

 

Förklarade för dem att jag ska men vill helst ta det på lördag efter som jag har få många läxor jag måste öva på men ieeeeeeeeeeeeeeee det gick inte !!! nu står de och skriker utanför min dörr att jag ska städa.

ooo(=@=)ooo Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare! Damare!

Baka yaro!!!! AIGO!


Kommentarer
Postat av: -TUFFAAST.BLOGG.SE

ursäkta för lite sent svar

gjort idag?

2010-02-25 @ 17:22:30
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: -TUFFAAST.BLOGG.SE

SVAR bra:):)

allt bra annars då?

2010-02-25 @ 18:32:15
URL: http://tuffaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0